Edward Sharpe - 40 day dream












Jag och Anton, Min lillebror.. Har ett jäkligt nära syskonband till varandra. Och är så glad över att det blivit så.
Vi kan verkligen sitta i timmar å prata om allt, Han hjälper mig järna och släpper allt han har i händerna för att göra det.
Upplever jag det som. Och jag skulle utan tvekan, sätta mig i bilen mitt i natten, när det är som dåligast väglag,  och köra 70 mil för att komma och hämta han om han var i några problem.

Dock är det ju jävligt synd att han flyttar 40 mil bort snart , om 5 veckor. Måste han lixom växa upp å börja gymnasiet. ? Vem ska då hjälpa mig. Då är jag ensam kvar och ska lösa alla problem med bilen själv. Nästan.


Han är som en jävligt nära vän. Den bästa lillebror man kan önska sig.
Men det har inte alltid varit så dock, Vi har ju haft våra duster. Tro mig, många har det varit.
En sak vi har gemensamt är bland annat musik, Vi har precis likadan musiksmak nästan.
Alltid varit så.

Sen låter det konstigt, men jag ser fan upp till den killen alltså. Han är sån som kommer överens med dom flesta, och kan det mesta. Han är sjukt bra på att köra nästan alla fordon, han kan spela lite instrument , Han kan måla, Han har som så mycket ideer hela tiden, Han är sjukt duktig på att laga mat.Han kan fiska..  Ja , Som sagt... han kan det mesta. Kommer bli så sjukt tomt när han flyttar.

nåja , nu till låten. Det här är en sån här låt, som jag tänker på anton när jag hör, Bara för att det är en sån där.. Antonlåt helt enkelt, En sån som vi skulle lyssnat om vi skulle åkt bil tillsammans , eller om vi bara satt och pratade och hade musik i bakgrunden.

Vet att allt detta låter konstigt, och lite..ja..  Men nej.. Det är inte så. Utan älskar bara min lillebror väldigt , väldigt mycket. och hoppas för guds skull att vi kommer fortsätta kunna umgås när vi blir äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0