Stay Away - Erik Hassle


jag har en förkärlek till erik hassle. ALLTID haft det faktiskt , bara älskar hans lite skrovvliga , men ändå nasala röst.



Stay away heter låten , Och är sjukt bra. Texten är så underbar. Och den träffar mig ganska bra i detta nuläge.
Nåja, Iaf... Låten är från en EP som kom ut i vintras typ.. våras.. "MARIEFRED SESSION". Finns många bra låtar på den EP:n.. om ni får en chans så lyssna igenom den. Sen kaaaaan det ju vara så sjukt bra låtar på den för att jockeberg ( sångaren från kent ) och en till har haft fingrarna lite inblandande i mix oxh låtskrivande. hihi :)
Och ja , jag är fortfarande lika besatt av kent som jag var förr i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0