politik,pojkar, och pinsamheter.

Blev förresten stan idag, bra val. måste jag säga.

Blev nåt varv på stan med stackars skadade arraxzbollen ( bilen min ) , Sen fick jag nog. Skrev till rebecca, Och hon sov inte ( :D ) , så då plockade jag upp henne ,  Vi har bara suttit och svammlat.
Som vi brukar vara. Men måste säga.... Man har roligast när man pratar politik, pojkar och pinsamheter med henne. ALLTID .
Man känner sig alltid så glad när hon är i närheten, Oavsett hur arg man är.
Man kan vara på världens dåligaste humör , Haft guds sämsta dag någonsin, Så hoppar hon in med sitt leende, ser att nånting är fel , å säger något roligt. Då är dagen min alltid räddad :)

( bilden är från när jag och becca terrar skiten ur en bakis johanna med nå random youtube-klipp.)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0