testade köra med 3 hjul på bilen idag :)

ni som inte riktigt känner mig bör veta att jag sover, äter , andas ... mercedes. min religösa åskådning är merca.. eller ja, kanske var.




nåja , den har som klonkat å låtit konstigt från bakaxeln tidigare i veckan. men lixom inget märkvärdigt. så då åkte jag ju mot pallo, så började det vibrera som fan.  men tänkte att jag klarar mig till pallo ( var en halv mil ifrån ) , å när jag tror jag klarar det som mest...
så smäller det till å bakarslet på bilen åker i asfalten. när jag hoppar ur bilen ser jag.. hjulet är löst. hjulet sitter inte på plats.
var säker på att bakaxeln hade åkt..



men visade sig att det är nån som gått å tagit hjultbultar från mig.. å det satt bara två i. å dom var avbrutna.
lite fix å trix i hjulhuset å lite lack. sen är den som ny. tacka gudarna för det. för hade dött om jag skulle vara utan bil i flera månader.
men hade tur i oturen.
så kom ihåg det, kolla alltid om ni har alla hjulbultar kvar innan ni åker :)



fick förövrigt ringa bärgare, tur att man har det lätt å få tag i såna :) hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0