the shitlist.

vilket är ditt livsmål: Att vara så lycklig som möjligt.
vad har du för puder: Make Up stores, ruskigt bra. men ack så det svider i plånkan att köpa.
har du använt någon hårprodukt idag: Niet.
vad använder du för parfym: Kan inte bara ha en, men alla är typ "lika", dom luktar lite fruktigt åså.
var är du nu: Vardagsrummet/köket
har du bråkat med någon idag: Nå , nej !
saknar du någon nu: Nej inte.
röker du: jo , men gör ett halvdant försök att sluta.
dricker du alkohol: Ja, Men har inga problem med att fara ut nykter faktiskt :)
tar du droger: Det finns ett löfte jag gjort till mig själv å mina föräldrar som jag lovar att hålla. att aldrig ta droger. så nej.
tycker du om dina grannar: Inte överförtjusta i dom.
anväder du icq eller msn: Nå nä.
när gjorde du senast något riktigt dumt: Förra helgen i pajala. jisses..
har du blivit hotad via telefon: jo, via sms. men det var för min del bara roligt.
vilken färg har du på dina underkläder nu: turkost.
gillar du dokumentärer: Beror lite på. för det mesta.
längtar du till din nästa födelsedag: Har väl åldersnoja som det är, räcker det inte nu lixom.
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Förut, men nu får jag visa leg mer och mer.
skulle du kunna ha silikonbröst: jo, faktiskt.
borde man få röka på pubar? Nej , fyfan så det hade luktat då.ö.
brukar du bada i sjöar om somrarna: nääääh, tänk alla djur.
vad gör du just nu: Är påväg ut.
är du blyg: Beror på hur dom i omgivningen är.
roligaste resa: Det är nog ingen utlandsresa, utan.. resan till pajala förra helgen.
vilken tid gick du upp idag: först 7, sen där vid 1.
vilken låt lyssnade du senast på: Blame game - kanye west.
har din pappa glasögon: Jodå
har du glasögon: Ajjemen
har du sagt ;jag älskar dig till någon idag: Näh
är du homosexuell: Nej, gerej nu!
vad tycker du är äckligt: Nånting som äcklar mig är sjukt fulla människor , som blir elaka utan anledning.
vad såg du senast på tv: Inte den blekaste.
vem ringde dig senast: Emma
hur svarar du i telefonen: ja hallå
tycker du bäst om varm eller kall oboy: kall
vad ska du göra imorgon: Jobba.
har du fint hår: Det var fint en gång i tiden.. nu .. nja.
vad ska du göra nu: Vet faktiskt inte, Åka å tanka.
Vad har du ätit idag?: Inget , men ska slänga i mig en skvätt yoghurt.
Vad har du på dig?: kläidung
Har du växt något det här året?: Nix
Vilket år har varit ditt bästa?: Vet inte, det här kanske ?
Vad ser du fram emot?: Vet inte, jobba hårt en vecka. sen åka på äventyr med beccster.
Vad har du ångest inför?: PAJALA! hihi
Hur långt hår har du?: sådär medel. MEN tacka gudarna att det växer som ogräs nu.
Vad har du för betyg i matte?: minns inte..
Vilket är/var ditt sämsta ämne? Var ju förfan hundra år sen jag gick i skola.
Byter du underkläder varje dag?: Ja
Hur luktar du nu?: jävla konstig fråga. typ.. deo?
Vad skall du göra i helgen?: AJ DÅNT KNÅW !
Är du romantisk?: haha , nej.
Vad skrattade du åt senast?: rebecca sa nånting igår som fick mig å typ sitta dubbelvikt.
Har du ont någonstans just nu?: Hela kroppen. febern är sjuhelvetes hög just nu.
Får du hög telefonräkning?: nejdå.
Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?: Näh.
När dansade du senast?: öhm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0