you make me sick.

sitter då just nu i byn , mitt älskade palohuornas.

sitter och velat å tvelar om jag ska dra arslet upp till stan eller sova här.
gick å la mig för en stund sen , men som ni vet.. när man tänker vara duktig och somna tidigt, så är det omöjligt.
man ligger tamejfan bara och vrider på sig som den jävla mask man är.

är i vanlig ordning inte i form , nu bara feber, och halsontet verkar vilja stanna kvar ett tag till.
för er som inte vet det så kan jag berätta lite kort bara.
har haft feber i 2 månader fram och tillbaka , halsfluss på halsfluss, den ena öroninflammationen efter den andra.
börjar ärligt talat bli rädd nu, för har ju som gått på ganska tunga mediciner.
men inget tycks hjälpa.

å läkare har jag sökt 700 ggr, minst. men...  dom bara skrattar åt mig typ. så.. den som lever får ju se vars felet ligger.

men känner som sagt att jag blrjar vara less på å vara sjuk bara.

hade som vart skönt å kunna vakna en dag å lixom kunna äta frukost utan att halsen gör så satans ont, å man ändå kommer spy upp skiten.

nåja nu åter till tänkandet om jag ska sitta här i pallo å mögla bort, eller kanske njuta lite av helgen innan måndagen är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0