ingen chock direkt.







nu är det ju såhär..
kent är det bästa bandet.
Dom är bäst live. Eller ja , Sjukt jävla bra live. När jag såg dom på pdol , stod jag i tårar hela konserten , lyckliga tårar.
Stod å förundrades över hur jävla mycket deras musik berör mig. Hej det är jag som är den största tönten ever.
Kent är bra, så får vi hoppas att det förblir.








det översta klippet är från peace and love förra året.

mellersta är en av mina absoluta favoritlåtar, finns bara i live version.

nedersta är en demoversionen av socker. en listetta. och även en stark favoritlåt :)


kan ni tänka er mig tycka nånting annat än att kent är bra? neh.. justdetja.
bara ett litet hyllningsinlägg till kent, deras texter och deras grymt bra liveuppträdanden ! YÄY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0